Peugeot 3008 2020 Peugeot 3008 2020

Peugeot 3008 2020

от $28.400
Где купить?

Peugeot 3008 GT PACK: яскравий автомобіль із яскравим характером

Рассказать друзьям:

Peugeot 3008 GT PACK - не абсолютна новинка. Детально про автомобіль Peugeot 3008 другого покоління я розповідав ще 2017 року, а про планове оновлення писав 2021-го на прикладі Peugeot 5008. Але якщо є можливість - то чому не закрити питання з оновленим Peugeot 3008? Точніше, не одне питання, а одразу ТОП-5 головних питань (і відповідей) навколо оновленого кросовера Peugeot 3008 у версії GT PACK.

Чи багато оновлень у зовнішності Peugeot 3008?

Зовні всі зміни можна перерахувати на пальцях однієї руки. Новий бампер зі збільшеними бічними накладками - раз. Вузькі фари з «іклами» ходових вогнів - два. Розширена решітка радіатора, які своїми насічками заходять під ці фари - три. Ліхтарі Claw Effect з тонкими червоними смугами габаритів і покажчиками поворотів, що «біжать» - чотири.

А п'ятим пунктом назву невеликий блок у верхній частині решітки радіатора. Там був об'єктив камери кругового огляду. Але також може бути розташований ще один об'єктив - системи нічного бачення: це інфрачервона камера, яка дивиться вперед на відстань до 200 метрів, може розпізнавати пішоходів та великих звірів.

Зберігши свій дизайн в цілому, автомобіль помітно змінився в деталях - найбільше уваги привертає решітка радіатора та передній бампер. Нова оптика має функцію статичного освітлення поворотів і може працювати як протитуманні фари. Чорні літери GT, тоновані «леви»-логотипи, темні окантовки вікон - це ознаки пакета Black Pack. А ще тепер оновлений кросовер Peugeot 3008 опційно може бути оснащений системою нічного бачення: справжній ексклюзив для свого класу!

Із зовнішністю зрозуміло, але що змінилося всередині?

У салоні змін ще менше. Але ж вони важливі! По-перше, з'явився 10-дюймовий дисплей: графіка меню колишня, зате картинка стала більшою, а праворуч/ліворуч дисплея постійно знаходиться вказівник температури «клімату». Все добре. Крім самого факту збільшення розміру та пропорційного «розтягування» зображення з камер колового огляду: вийшло, що чим більше картинка - тим більше «зерно» зображення.

Але друга зміна пішла тільки на благо. Йдеться про перемикач «Drive Mode» (такий з'явився на Peugeot 3008 Hybrid4 ще до оновлення), який зібрав у собі всі можливі їздові налаштування автомобіля - спортивний або екорежим, налаштування під різний тип бездоріжжя. Адже це так логічно! Так само як і додавання парочки USB-портів для задніх пасажирів. Отже, салон кросовера Peugeot 3008 просто став більш зручним у дрібницях.

А все тому, що вже спочатку салон Peugeot 3008 був гарний: цікавий дизайн, якісні матеріали оздоблення, дерев’яний декор Lati Wood, зручні сидіння з ніжною шкірою Nappa Mistral. До речі, комбінація двох останніх пунктів - ознака версії GT PACK. Не претендуючи на гучні титули «преміум»-бренду, салон Peugeot 3008 цілком відповідає «преміум»-рівню. Заднім пасажирам запропонований достатній простір, підлокітник із підсклянниками, дефлектори вентиляції, пара USB-портів. Багажник цілком гідний, а його підпілля має м’яке покриття: «автодрібниці» лежатимуть тихо.

Як їде автомобіль Peugeot 3008? І що то за версія GT PACK?

Якщо не брати вже зовсім унікальний PHEV-гібрид (який наче існує окремо - нижче зрозумієте чому), то версія GT PACK є максимальною в гамі Peugeot 3008 для України. Крім особливого оздоблення салону, розширеної комплектації, обов'язкового пакета Black Pack, такий автомобіль відрізняється важливою технічною відмінністю - у нього 180-сильний двигун.

Потужний турбодизель в автомобілі середнього розміру завжди обіцяє щось хороше. Наприклад, чудові прискорення на ходу: той випадок, коли 2-літровий мотор не змушує шукати обіцяний крутний момент у 400 Нм - він демонструє все і відразу, за першим запитом від педалі акселератора.

Лише при старті з місця помітна невелика пауза: поки двигун набере оберти, поки задує турбіна. Але за мить і при появі позначки хоча б 1,5 тисячі на тахометрі - починаються веселощі! Які не вщухають аж до 4 тисяч: турбодизель прекрасний у середній зоні обертів. Краще за нього може бути лише 8-ступінчатий «автомат» Aisin, що перемикається вгору/вниз миттєво та непомітно. Хоча ні - не краще, а на рівні. Ця пара, де кожен партнер гідний другого; й разом вони задають високий клас.

Так само як і ходова частина. Платформа ЕМР2, передня незалежна підвіска, але ззаду напівнезалежна. Це проблема? Кросовер Peugeot 3008 власним прикладом доводить, що «ні»: так майстерно налаштувати баланс комфорту та керованості могли лише справжні майстри (й фанатики!) своєї справи. Поки їдеш поганими дорогами - кросовер Peugeot 3008 демонструє м’якість та спокій. Але коли мчиш у поворотах - він жваво відгукується на повороти маленького керма, так точно насиченого (але не переобтяженого) зворотним зусиллям. Просто блиск!

І тут же два цікаві спостереження. По-перше, все-таки Peugeot 3008 і Peugeot 5008 їдуть трохи по-різному: «старший» брат реально гарний для свого класу та розміром, але саме 3008-й перетворює кожну поїздку на маленьке драйверське свято. По-друге, ретельно вибирайте для Peugeot 3008 хороші шини - від цього помітно змінюється сприйняття автомобіля, а витончений їздовий характер 3008-го заслуговує на таку увагу.

Турбодизель і 8-ступеневий «автомат» розуміють один одного з півслова, а ходова частина дає відмінний баланс комфорту та керованості. У «спорт»-режимі (тут і режими для бездоріжжя) панель приладів стає червоною, коробка тримає передачі нижче, загострюються реакції на педаль акселератора, а з динаміків аудіосистеми «ллється» синтезований низькочастотний рик. Іноді здається, що його дуже багато. Але якщо говорити про 15-20 хвилин драйву, щоб «випустити пару», то кросовер Peugeot 3008 стане в цьому найкращим напарником. І тоді вже не так важливо, що реально прискорення до «сотні» займає близько 9 секунд - зате емоцій та вражень маса! Щоправда, за активний драйв доводиться платити споживанням палива: у місті стабільно 8-9 л на 100 км, але на трасі за швидкості 90-120 км/год - лише 5-6 л на 100 км шляху.

Кросовер Peugeot 3008 у різних версіях?

Лінійка кросовера Peugeot 3008 для України побудована так, що її основу становлять 1,5-літрові та 2-літрові дизельні версії (130/150/180 к.с.), причому обов’язково з 8-ступінчатою АКПП та одразу гарною комплектацією. Наприклад…

Гамму моделі Peugeot 3008 відкриває комплектація ACTIVE PACK: фронтальні та бокові подушки безпеки, шторки безпеки, круїз-контроль, системи ABS та ESP, підігрів передніх сидінь, 2-зонний «клімат», фари Eco LED, салон Peugeot i-Cockpit c 12,3-дюймовим дисплеєм, сенсорний 8-дюймовий дисплей, легкосплавні 17-дюймові колісні диски.

На наступному щаблі розташована версія ALLURE PACK, де додано: система Grip Control функція Keyless Access, тканинна оббивка Colyn у комбінації зі шкірою, фари Full LED, легкосплавні 18-дюймові колеса. 

На вищому рівні позиціонується версія GT, яка додатково пропонує: пакет Driver Sport Pack, моніторинг «сліпих зон» дзеркал заднього огляду, електропривод кришки багажника, передні сидіння AGR з електроприводом налаштувань і масажем спини, центральний 10-дюймовий дисплей, бездротову зарядку смартфона. 

Нарешті, ще вище знаходиться варіант GT PACK: активний «круїз», помічник утримання в смузі руху, адаптивне дальнє світло, розпізнавання дорожніх знаків, камери огляду 360, оздоблення салону деревом Lati Wood та шкірою Nappa Mistral, аудіо FOCAL, пакет Black Pack. 

Зрештою: що таке Peugeot 3008 для українських покупців?

Кросовер Peugeot 3008, як і раніше, є вибором естетів, а не прагматиків. Для тих, кому витончені ходові якості важливіші за обов’язковий повний привод «щоб було». Для тих, кому не форматний дизайн та оригінальний салон важливіші за усереднені думки оточення. Для тих, кому хороша комплектація важливіша за номінально низьку стартову ціну. Тішить, що таких людей в Україні чимало – доведено продажами Peugeot 3008.

Источник: ITC.ua
  • Тест-драйв Peugeot 3008: Peugeot 3008 - Массаж без ароматерапии? Peugeot 3008 - Массаж без ароматерапии?

    Французский кроссовер изменился по запросу гаджетоманок и модниц – пережил перестановку в салоне, разжился «телохранителями» и подковался технически. ...
    Motorpage

  • Тест-драйв Peugeot 3008: Все не как у людей: Peugeot 3008 Все не как у людей: Peugeot 3008

    Фраза «все не как у людей» - это не только упрек сердитых родителей в адрес трудных подростков, но и традиционный наезд наших автолюбителей в сторону инженеров французского автопрома. В обоих случаях подразумевается прот ...
    Автовзгляд

  • Тест-драйв Peugeot 3008: Красиво жить не запретишь. Peugeot 3008 Красиво жить не запретишь. Peugeot 3008

    Peugeot 3008 и до рестайлинга был эффектным автомобилем, а сейчас от него просто глаз не оторвать. Красота для городского SUV - страшная сила. И неважно, что некоторые решения приняты французскими дизайнерами в ущерб здр ...
    Carexpert