Расход в городе: 8.5 л/100км, по трассе: 6.5 л/100км, средний: 7.0 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Коли купував, то на той момент для мене не було конкурентів по моїх критеріях.
Купував як авто для себе і для сімейних поїздок, в дружини 3008 попереднього покоління, тому авто не розраховувалось на постійних двох водіїв, тому по салонах їздив сам, без дружини.
Хотілось нормальний двигун, бажано дизель, хорошу шумку (так як у Львові бруківки багато), і сучасні функції безпеки. Тому обов'язковими опціями були функції екстренної зупинки, адаптивний круїз. Ну і обов'язково дизайн. Авто мало подобатись.
Серед конкурентів, які я дивився були:
Тігуан: Подобався, але він тільки вийшов і коштував захмарні гроші (хоча й навіть зараз він схоже суттєво дорожчий)
Rav4 попереднього покоління, ззовні мені подобався, але як тільки я сів в салон, то зрозумів що я його не куплю, тому навіть не їздив
X-Trail - мав слабший двигун, по опціях гірше, і гриміло щось в багажнику на тестдрайвівському авто, хоча загалом непогано їхав.
Ну і останнім фактором було те що я мав досвід їзди на Пежо, і мені підходило.
Тепер по авто.
Потужність і динаміка.
Зразу мушу сказати, що коробка адаптивна, і якшо до вас на тестдрайві хтось їхдив повільно, ви не відчуєте динаміки. Я приїхав на тест-драйв авто дружини (3008 1.6 дизель 115 к.с.) і практично не відчув різниці. З власного досвіду зараз розумію, що треба поїздити динамічно якийсь час, щоб коробка зрозуміла, що ви хочете від неї. А, після півгодини пробки знову переходить в режим пенсіонера і переключається якомога пізніше.
По Україні безумовно сильної різниці з 1.6 дизелем на авто дружини не відчув, але за кордоном, де можна реально їхати швидко, зразу відчувається, що 150 к.c цьому авто достатньо. Авто впевнено розганялось до 185 км/год, і впевнено тримається дороги, але при умові відсутності вітру. Все таки це кросовер, і вітер на великих швидкостях суттєво впливає як і на стабільність, так і на росхід.
Керованість.
Маленьке кермо і електропідсилювач робить керування в місті дуже легким і зручним. Радіус повороту менший ніж в старого покоління, і тому паркування і маневрування на порядок легші.
Але на трасі на швидкостях понад 150, важко заходити в дугу на автобані саме через те, що маленьке кермо важче тримати, а зусилля на руль синтетичне і важке. Незважаючи на це, якщо сил достатньо, то в ці згини авто входить дуже впевнено.
Шумка.
Шумка дуже хороша, і на хорошому асфальті навіть на 150 ви будете чути лише шум дзеркал. Але якшо асфальт так собі, то додається шум з під арок. Він не сильний, можна розмовляти не піднімаючи голосу навіть з задніми пасажирами, але можливо під слідуючу поїздку в Німеччину я зашумлю арки.
Підвіска.
Як на мене дуже крута, до того їздив на мерседес w210 (правда авангард), то можу сказати, що тут краща. Про порівняння з попереднім поколінням, навіть не має мови, там трохи зажорстко.
Безумовно, наявність задньої балки не додає комфорту заднім пасажирам, тому про комфорт на задньому ряді я не можу сказати практично нічого, але передня підвіска дуже крута в балансі енергоємності на нерівностях і тримання в поворотах на швидкостях.
На ямах по місту, на тест драйві їздив по тим же дорогам що X-Trail - то приблизно на одному рівні. Але Ніссан трохи завалюється на швидкості.
Розхід.
Дуже різний.
Без обгонів, 80-100 км/год, якшо їхати одному, в мене виходить 4.1 - 4.3.
Звичайна поїздка зі Львова в карпати 2 дорослих, 2 дітей з автокріслами і речі, без обмеження в обгонах - 5.5.
Автобани Європи - 6.5 (їзджу з максимально дозволеною на кожному з автобанів, в Німеччині де нема обмежень - 150).
На автобанах розхід сильно залежить від вітру. Чим більша швидкість, тим більша залежність.
Наприклад, при 140 без вітру буде 7, а проти вітру може бути 9.
По місту дуже залежить від довжини поїздок і географії. Поїздки на роботу в мене короткі з великим перепадом висот, то розхід близько 6 в одну сторону, і 9 в іншу. На вихідних їзджу зовсім в інші частини міста, то розхід в районі 7.
Адаптивний круїз і система котролю ліній. Обов'язкові опції для подорожуючих. Круїз працює дуже впевнено, навіть якшо хтось вклинюється. А система контролю ліній допомагає не напружуватись, щоб тримати курс в полосі.
Ці опції зменшуюють втомлюваність від поїздки на порядок.
Тепер по опціях.
На той момент пакет безпека+ був тільки в максимальних комплектаціях, або замовляти і чекати 3 місяці. Тому взяв кредит і в мене максимальна комплектація.
Лед фари. Після лед фар і більш ніколи не візьму галогенки. Якість світла краща в рази. Починаючи з Аллюр, це включено в ціну, на базу поставити не можна. Крім того разом з ледом йде система підсвічування в поворотах і автоматичне переключення дальнього світла.
Панорама і Люк. Я не любитель панорами чи люка, але враховуючи що в GT-Line чорний салон, то це трохи додає світла. Крім того, якшо у вас авто не білого кольору, то дозволяє практично моментально випустити гаряче повітря з салону влітку, коли авто нагрілось на сонці. З практики, у дружини біле авто, і воно на сонці нагрівається на порядок менше.
Шкіряний салон. Шкіра класна, за 2 роки в чудовому стані, хоча я при можливості не брав би. Справа в тому, що в звичайному салоні коплектації Аллюр, шкіряних вставок на правильних місцях достатньо, щоб крісло було довговічне. Але от підігрів сидінь на шкіряному салоні нагрівається суттєво повільніше. І хоча це для мене мінус, так як на звичайних сидіннях, він майже моментально починає гріти.
Електричне відкривання багажника. Багажник достатньо важкий і великий, тому краще цю опцію брати. Хоча якшо не вийшло взяти, є комплекти по доустановці, навіть на АліЕкспрес
Навігація. Опція класна, особливо з виведенням на приборку карти, але в Україні немає пробок, і тому я переважно використовую CarPlay.
Звук Focal. Якшо ви слухаєте переважно радіо, то можете на цій опції зекономити. У випадку слухання з карплей або з usb - звучання суттєво краще ніж стандартна акустика.
Система кругового обзору і автопаркування. Система не повноцінна, камери тільки спереді і ззаді, решту воно малює в процесі руху. Якість камер погана, але постобробка картинки дуже хороша, тому картинка не викривлена і об'єкти видно дуже чітко.
Автопаркування працює відносно добре, але за габаритам з протилежної сторони і зупинкою треба слідкувати, воно не враховує перешкод і не зупиняється.
Серед мінусів:
- Обігрів зони двірників ледь гріє.
- Безпровідна зарядка немає сенсу, якшо ви користуєтесь карплей чи андроїд авто. Навіть якшо у вас 2 телефони, то все рівно кабелі будуть заважати покласти їх з легкістю. Хотілось би безпровідного карплей.
- Заслабенька підсвідка багажника. Тільки з одного боку.
Плюсы автомобиля:Їх багато, за все описав у відгуку.
Дякую за відгук. Теж подобається цей автомобіль. Але вибираю перше авто і зараз питання в тому, чи варто на цьому прикладі переплачувати за комплекьацію GT-Line? Взагалі на скільки та сама шкіра на сидіннях буде комфортна літом?
Дмитром,
Що варто реально взяти - це відкривання багажника (важкий він), і пакет безпека +
Все решта кльове, але не необхідне. Проблем з шкірою нема, вона літом комфортна, не знаю чому, але сильно не гріється, (тобто +- як і на тканині), але за все платити. Вентиляції нема як на шкірі так і на тканині. В далекій на комфорт більше впливає круїз, особливо адаптивний, так як спокійно можете ноги куди завгодно переміщати.
Спасибо за отзыв.
Радует, что спустя два года, машина дарит эмоции.
Думаю у друга взять в полном фарше в связи с его отъездом в США или купить новую но в алюре (будет дороже)
По надежности, пока те отзывы что вижу в целом норм. особых нареканий и болячек не пишут.
Сейчас переживаю за потерю стоимости со временем и сложностью перепродажи vs эмоциями от вождения. Можно купить равлика, но он меня эмоционально не очень цепляет.
+ Опции как автопарковка там нет. а Безопасность + идет в новой от 34к...
Руслане, розкажіть, як авто поводить себе взимку на засніженій дорозі, в нечищених дворових територіях. Наскільки справді гріп-контроль допомагає. Дякую.
Oleksandr Lytvyn,
GRIP control працює, але не варто від нього чекати чудес, це не повний привід.
Лід з горбами, з гріпом машину менше несло, так як esp більш агресивніше працювало, реальних кейсів де без гріпу не їхало, а з гріпом поїхало - не було. Воно трохи допомагає, але вправність водія більш допоможе.
На засніженій дорозі можна трохи з більшою швидкістю їхати - то більш відчутно
Победитель конкурса «Автомобиль года-2017» приехал и к нам без особой подготовки: с придирчивой подвеской, моноприводом и ценником не маленьким. И все же кроссовер способен привлечь немало покупателей