Модельный ряд Peugeot

Отзыв о Peugeot 3008 2017 года


Автомобиль: Peugeot 3008 2017 г.в., внедорожник, автоматическая коробка передач, Передний привод , пробег - 39500 км, двигатель - 2.0 turbo дизель, комплектация - GT-Line
Автор: Ruslan Kyrychuk (Украина, Львов)   28.01.2020
Расход в городе: 8.5 л/100км, по трассе: 6.5 л/100км, средний: 7.0 л/100км
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Коли купував, то на той момент для мене не було конкурентів по моїх критеріях.

Купував як авто для себе і для сімейних поїздок, в дружини 3008 попереднього покоління, тому авто не розраховувалось на постійних двох водіїв, тому по салонах їздив сам, без дружини.

Хотілось нормальний двигун, бажано дизель, хорошу шумку (так як у Львові бруківки багато), і сучасні функції безпеки. Тому обов'язковими опціями були функції екстренної зупинки, адаптивний круїз. Ну і обов'язково дизайн. Авто мало подобатись.

Серед конкурентів, які я дивився були:

Тігуан: Подобався, але він тільки вийшов і коштував захмарні гроші (хоча й навіть зараз він схоже суттєво дорожчий)
Rav4 попереднього покоління, ззовні мені подобався, але як тільки я сів в салон, то зрозумів що я його не куплю, тому навіть не їздив
X-Trail - мав слабший двигун, по опціях гірше, і гриміло щось в багажнику на тестдрайвівському авто, хоча загалом непогано їхав.
Ну і останнім фактором було те що я мав досвід їзди на Пежо, і мені підходило.

Тепер по авто.

Потужність і динаміка.

Зразу мушу сказати, що коробка адаптивна, і якшо до вас на тестдрайві хтось їхдив повільно, ви не відчуєте динаміки. Я приїхав на тест-драйв авто дружини (3008 1.6 дизель 115 к.с.) і практично не відчув різниці. З власного досвіду зараз розумію, що треба поїздити динамічно якийсь час, щоб коробка зрозуміла, що ви хочете від неї. А, після півгодини пробки знову переходить в режим пенсіонера і переключається якомога пізніше.

По Україні безумовно сильної різниці з 1.6 дизелем на авто дружини не відчув, але за кордоном, де можна реально їхати швидко, зразу відчувається, що 150 к.c цьому авто достатньо. Авто впевнено розганялось до 185 км/год, і впевнено тримається дороги, але при умові відсутності вітру. Все таки це кросовер, і вітер на великих швидкостях суттєво впливає як і на стабільність, так і на росхід.

Керованість.

Маленьке кермо і електропідсилювач робить керування в місті дуже легким і зручним. Радіус повороту менший ніж в старого покоління, і тому паркування і маневрування на порядок легші.

Але на трасі на швидкостях понад 150, важко заходити в дугу на автобані саме через те, що маленьке кермо важче тримати, а зусилля на руль синтетичне і важке. Незважаючи на це, якщо сил достатньо, то в ці згини авто входить дуже впевнено.

Шумка.

Шумка дуже хороша, і на хорошому асфальті навіть на 150 ви будете чути лише шум дзеркал. Але якшо асфальт так собі, то додається шум з під арок. Він не сильний, можна розмовляти не піднімаючи голосу навіть з задніми пасажирами, але можливо під слідуючу поїздку в Німеччину я зашумлю арки.

Підвіска.

Як на мене дуже крута, до того їздив на мерседес w210 (правда авангард), то можу сказати, що тут краща. Про порівняння з попереднім поколінням, навіть не має мови, там трохи зажорстко.

Безумовно, наявність задньої балки не додає комфорту заднім пасажирам, тому про комфорт на задньому ряді я не можу сказати практично нічого, але передня підвіска дуже крута в балансі енергоємності на нерівностях і тримання в поворотах на швидкостях.
На ямах по місту, на тест драйві їздив по тим же дорогам що X-Trail - то приблизно на одному рівні. Але Ніссан трохи завалюється на швидкості.

Розхід.

Дуже різний.
Без обгонів, 80-100 км/год, якшо їхати одному, в мене виходить 4.1 - 4.3.
Звичайна поїздка зі Львова в карпати 2 дорослих, 2 дітей з автокріслами і речі, без обмеження в обгонах - 5.5.
Автобани Європи - 6.5 (їзджу з максимально дозволеною на кожному з автобанів, в Німеччині де нема обмежень - 150).
На автобанах розхід сильно залежить від вітру. Чим більша швидкість, тим більша залежність.
Наприклад, при 140 без вітру буде 7, а проти вітру може бути 9.

По місту дуже залежить від довжини поїздок і географії. Поїздки на роботу в мене короткі з великим перепадом висот, то розхід близько 6 в одну сторону, і 9 в іншу. На вихідних їзджу зовсім в інші частини міста, то розхід в районі 7.

Адаптивний круїз і система котролю ліній. Обов'язкові опції для подорожуючих. Круїз працює дуже впевнено, навіть якшо хтось вклинюється. А система контролю ліній допомагає не напружуватись, щоб тримати курс в полосі.

Ці опції зменшуюють втомлюваність від поїздки на порядок.

Тепер по опціях.

На той момент пакет безпека+ був тільки в максимальних комплектаціях, або замовляти і чекати 3 місяці. Тому взяв кредит і в мене максимальна комплектація.

Лед фари. Після лед фар і більш ніколи не візьму галогенки. Якість світла краща в рази. Починаючи з Аллюр, це включено в ціну, на базу поставити не можна. Крім того разом з ледом йде система підсвічування в поворотах і автоматичне переключення дальнього світла.

Панорама і Люк. Я не любитель панорами чи люка, але враховуючи що в GT-Line чорний салон, то це трохи додає світла. Крім того, якшо у вас авто не білого кольору, то дозволяє практично моментально випустити гаряче повітря з салону влітку, коли авто нагрілось на сонці. З практики, у дружини біле авто, і воно на сонці нагрівається на порядок менше.

Шкіряний салон. Шкіра класна, за 2 роки в чудовому стані, хоча я при можливості не брав би. Справа в тому, що в звичайному салоні коплектації Аллюр, шкіряних вставок на правильних місцях достатньо, щоб крісло було довговічне. Але от підігрів сидінь на шкіряному салоні нагрівається суттєво повільніше. І хоча це для мене мінус, так як на звичайних сидіннях, він майже моментально починає гріти.

Електричне відкривання багажника. Багажник достатньо важкий і великий, тому краще цю опцію брати. Хоча якшо не вийшло взяти, є комплекти по доустановці, навіть на АліЕкспрес

Навігація. Опція класна, особливо з виведенням на приборку карти, але в Україні немає пробок, і тому я переважно використовую CarPlay.

Звук Focal. Якшо ви слухаєте переважно радіо, то можете на цій опції зекономити. У випадку слухання з карплей або з usb - звучання суттєво краще ніж стандартна акустика.

Система кругового обзору і автопаркування. Система не повноцінна, камери тільки спереді і ззаді, решту воно малює в процесі руху. Якість камер погана, але постобробка картинки дуже хороша, тому картинка не викривлена і об'єкти видно дуже чітко.
Автопаркування працює відносно добре, але за габаритам з протилежної сторони і зупинкою треба слідкувати, воно не враховує перешкод і не зупиняється.

Серед мінусів:

- Обігрів зони двірників ледь гріє.
- Безпровідна зарядка немає сенсу, якшо ви користуєтесь карплей чи андроїд авто. Навіть якшо у вас 2 телефони, то все рівно кабелі будуть заважати покласти їх з легкістю. Хотілось би безпровідного карплей.
- Заслабенька підсвідка багажника. Тільки з одного боку.

Плюсы автомобиля: Їх багато, за все описав у відгуку.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Михаил Звягин  

Отличный и информативный отзыв. Спасибо!

+6ОТВЕТИТЬ  
Дмитром  

Дякую за відгук. Теж подобається цей автомобіль. Але вибираю перше авто і зараз питання в тому, чи варто на цьому прикладі переплачувати за комплекьацію GT-Line? Взагалі на скільки та сама шкіра на сидіннях буде комфортна літом?

ОТВЕТИТЬ  
Дмитром  

Одразу вибачаюсь за оф топ на тему "шкіра проти тканини"

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Дмитром,
Що варто реально взяти - це відкривання багажника (важкий він), і пакет безпека +
Все решта кльове, але не необхідне. Проблем з шкірою нема, вона літом комфортна, не знаю чому, але сильно не гріється, (тобто +- як і на тканині), але за все платити. Вентиляції нема як на шкірі так і на тканині. В далекій на комфорт більше впливає круїз, особливо адаптивний, так як спокійно можете ноги куди завгодно переміщати.

+1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Михаил Иваницкий  

Спасибо за отзыв.
Радует, что спустя два года, машина дарит эмоции.
Думаю у друга взять в полном фарше в связи с его отъездом в США или купить новую но в алюре (будет дороже)

По надежности, пока те отзывы что вижу в целом норм. особых нареканий и болячек не пишут.

Сейчас переживаю за потерю стоимости со временем и сложностью перепродажи vs эмоциями от вождения. Можно купить равлика, но он меня эмоционально не очень цепляет.
+ Опции как автопарковка там нет. а Безопасность + идет в новой от 34к...

ОТВЕТИТЬ  
Oleksandr Lytvyn  

Руслане, розкажіть, як авто поводить себе взимку на засніженій дорозі, в нечищених дворових територіях. Наскільки справді гріп-контроль допомагає. Дякую.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Oleksandr Lytvyn,
GRIP control працює, але не варто від нього чекати чудес, це не повний привід.
Лід з горбами, з гріпом машину менше несло, так як esp більш агресивніше працювало, реальних кейсів де без гріпу не їхало, а з гріпом поїхало - не було. Воно трохи допомагає, але вправність водія більш допоможе.
На засніженій дорозі можна трохи з більшою швидкістю їхати - то більш відчутно

+3ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Peugeot 3008: Курс евро
Курс евро

Победитель конкурса «Автомобиль года-2017» приехал и к нам без особой подготовки: с придирчивой подвеской, моноприводом и ценником не маленьким. И все же кроссовер способен привлечь немало покупателей

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Peugeot

Peugeot 308 2011 Peugeot 308 6.700$ 2011 127.000 км
Peugeot 308 2011 Peugeot 308 6.700$ 2011 127.000 км
Peugeot 208 2015 Peugeot 208 7.900$ 2015 132.000 км
Peugeot 508 2012 Peugeot 508 9.600$ 2012 151.000 км
смотреть все
объявления