Модельный ряд Peugeot

Отзыв о Peugeot 3008 2019 года


Автомобиль: Peugeot 3008 2019 г.в., внедорожник, автоматическая коробка передач, Передний привод , пробег - 300 км, двигатель - 2.0 turbo дизель, комплектация - Allure, Безпека+
Автор: Олег (Украина, Киев)   01.10.2019
Расход в городе: 7.9 л/100км, по трассе: 0.0 л/100км, средний: 0.0 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Пересів з Opel Vectra C 2008, 2.2 л АКПП ГБО. Там було багато плюшок: світла шкіра, ксенон адаптивний, круїз, підігрів сидінь, повний електропакет, датчики дощу і світла, малий пробіг. То ж хотілося чогось не менше нафаршированого, високого і дизельного. Пиж підійшов за всіма параметрами. Поки що їжджу тільки Києвом, освоюю. За Опелем не жалкую зовсім.

Вибирав з (тільки те що всерйоз розглядав і тестдрайвив):

Renault Kadjar 1.5D робот
Opel Gradland X 1.5D 8АКПП
Citroen C5 Aircross 2.0D 8АКПП
KIA Niro Hybrid
Toyota RAV4 Hybrid варіатор
Nissan X-Trail / Qashqai 1.6D варіатор
Subaru Forester 2.0л варіатор
VW Tiguan 2.0D DSG7

Варіатори викреслив в першу чергу. Субарік дуже подобався але мої пробіги містом мене б розорили. Каджар програв двигуном Грандленду. Грандленд двигуном - Сітроену. В кінці лишилися тільки Пиж і Тіга. Тігуан був базовий повнопривідний, плюс світлодіодна оптика нелінзована, система плюс утримання у смузі руху. Сподобався. Хоча й обійшовся б тисяч на 15 гривень дорожче. Вибір був важким. Переміг Пиж.

Оцінку надійності поставив авансом.

Плюсы автомобиля: Дизайн. Комфорт. Двигун + коробка. Підвіска. Шумка. Фарш.

Минусы автомобиля: Ціна. Може узяв би з восьмиступкою, але наразі таких в Ураїні нема, хіба що з дизельком 1.5. І ще дріб'язковий недолік - якщо ЦЗ з яко\сь причини не закривається, то він смикається а не сигналізує звуком, як наприклад у X-Trail.

Совет покупателю: Рано ще щось радити.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Wert  

"І ще дріб'язковий недолік - якщо ЦЗ з яко\сь причини не закривається, то він смикається а не сигналізує звуком, як наприклад у X-Trail."- це якщо чесно то напрягає. Думаєш, що закрив машину, а вона лишається не закрита. Аналогічно й на жінчиному 208.

ОТВЕТИТЬ  
Shep  

насчет ЦЗ думаю вопрос можно решить установкой доп сигнализации, современные сигналки соединяются с бортовым компом, и родной брелок синхронизируется с брелком сигналки, на котором должно быть видно закрылась машина или нет, к тому же можно будет закрывать с брелка сигналки что само по себе может решить вопрос да и будет безопаснее, конечно если купить нормальную сигналку, диалоговую, т.к. штатные брелки плохо шифруют сигнал

ОТВЕТИТЬ  
Slavik0080  

Сомнительные критерии отбора конечно,но такое дело,хозяйское.Я только не понял куда делся Ситрик,если он куда круче 3008?

+1-2ОТВЕТИТЬ  
rdiesel  

Slavik0080, вы в нем сидели? Это тесная коробка. Места меньше чем в Пыже

ОТВЕТИТЬ  
Slavik0080  

rdiesel, я в нем катался несколько раз.По месту на переднем ряду,больше чем в 3008,на заднем примерно так же,ещё показался в ширину больше чем Пежо.Ну а как едет мотор и работает подвеска,то тут и сравнивать не стоит,особенно подвеску..у ситрика она на столько комфортна,что кажется будто там пневма-глотает всё.По мотору,он немного мощнее и это ощущается в ходу,а особенно на обгонах после 120км/ч.Хотя,повторюсь,Пежо 3008 мне очень нравится ,как дизайном всего,так и техникой.

+3ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 4
Автор отзыва  

Трохи порівняю зі своєю попередньою бібікою - Вектрою 2.2л.
1) По прямій дорозі, навіть поганенькій Вектра йшла майже як по рейках, бо ззаду мала багаторичажку, а задню балку Пижа в тих же умовах трохи хилитає. З аналогів багаторичажку бачив тільки у Каджара.
2) В круті повороти Пиж входить впевненіше і тримається там краще. В Вектрі в тому ж повороті виникали деякі побоювання.
3) Радіус розвороту у Пижа відчутно менший, і це радує.
4) У Пижа повний хід керма менший, а омент у двигуна більший, що дозволяє кайфувати від коротких обгонів у місті. Пару секунд - і готово.
5) На гірку дизельок вигрібає значно веселіше. Річ наче й очевидна, але це треба відчути.
6) Коробка у Вектри АКПП5 працювала грубо. Пижева АКПП6 інколи теж спрацьовує відчутно між передачами 1 та 2.
7) З місця рушають і 2.2 Вектри і 2.0TD Пижа та розганяються приблизно однаково. До речі, АКПП8 на С5 та Грандленді задушена на старті, рухатися починає наче крізь вату, незалежно від об'єму двигуна. Коли я після тест-драйву Куги 1.5ТД з роботом сів на С5АС 2.0ТД з восьмиступкою, то спершу не повірив що там 2 літри. Мабуть придушили щоб зі світлофора не рвали, а пальне економили

+4-1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

На свята проїхав трасами 1500 км
Враження
1) Світлодіодні фари - відмінно.
2) Система утримання в смузі - корисно. На трасі, особливо коли заморений і увага огіршується.
3) Автоматичне дальнє світло - корисно і працює відмінно (але не в туман, дощ чи сніг, про що мануал попереджає чесно).
4) Адаптивний круїз - дуже корисно і юзабельно (обмеження по погоді - ті ж самі)
5) Витрати пального на 130-135 км/год на круїзі - такі ж як зазвичай у місті, більше 7 л.
6) Двигун просто-таки створений для впевнених швидких обгонів.
7) Порадьте хтось ЮСБ-хаб, що гарантовано працює з Пижем.
8) Крісла - нормальні, 6-7 годин за кермом втоми не викликали
10) Мінус. Одного разу після старту не увімкнувся планшет. Запрацював лише згодом, після повного глушіння двигуна і відпочинку на заправці хвилин 15.
11) Мінус. Така чудова і зручна піднята приборка після 5 годин нічної поїздки почала викликати бажання чимось її закрити, щоб очам стало легше.
12) Мінус. Коли їдеш польовою дорогою з травою сантиметрів 10-20 посередині між коліями, то парктронік передній постійно верещить, як на бордюр.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

13) Добре було б мати окрему фізичну кнопку на планшеті, яка його вимикала примусово і вмикала потім тільки цією ж кнопкою. А так, ти можеш вимкнути через меню планшета, та будь-яка маніпуляція з кнопками мультируля знову його вмикає.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

14) Водійськи двері мали б бути трохи тугішими у фіксованих позиціях. Щоб при зупинці з нахилом на водійський бік під власною вагою не відчинялися повністю, смикаючи петлі.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

15) Інколи, кладучи не дивлячись щось у нішу під кнопками "піаніно", буває ненавмисно чіпляю якусь з нижніх кнопок, то ЦЗ, то підігріву сидінь
16) Омивайку тре лити дуууууже повільно, бо легко перелити.
17) Знайшов цікаве застосування для режиму "Спорт", у корках-тягнучках на ньому менше перемикається коробка, мізки не смикають її туди-сюди

+1ОТВЕТИТЬ  
Vadim vit  

Вітаю, з придбанням! Дійсно стильне авто (у французів таки є смак)). Але в мене питання щодо конкурентів, а саме про Опель Грандленд Х, яке відчуття від нього (він же максимально "стоїть" на платформі Пижа), якщо порівнювати Пижа та Опеля, як налаштоване кермо, ходова, шумка, та зручність розміщеня за кермом. Та як поводить себе 1,5 дизель в динаміці (те що він зі старту задушений - зрозуміло), а як він в підхваті - коли авто вже рухається? Та чи є відчуття нестачі потужності на трассі? Ну і наприклад, що до порівняти 1,5 Опель, та 1,5 Рено?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Vadim vit, Тест-драйвив. Для міста потужності Опеля - з головою, досить активно прискорюється. 1.5л і на трасі має бути норм, хоча звісно ж не так весело, як на 2.0л. Ну і отримуєте більш економний двигун. Крісла зручні, кермо зручне, підвіска тої ж жорсткості що і у пижа, простору ззаду і в багажнику - як у однокласників. Світлодіодна оптика - адаптивна, патентована опелівська, Елементи керування на кермі та під кермом працюють звично для того хто вже мав Опеля. Замість пижовсько-сітроенівського джойстика, передачі перемикаються стандартним важелем АКПП, дуже олдскульно, вінтажно, навіть архаїчно.
Мене розчарували карти дверей. Тоненький глянсовий рипучий пластик. Наче й дрібниця, а все позитивне враження від машики знівелювало.
Рено Каджар чимось схожий. Коробка - робот преселективний. Стартує веселіше, розганяється трохи-трохи повільніше, як на мене (бо двигун незначно слабший). Економніший. На Ютубі є відео де один росіянин Румунією покатався горами, а витрати румунського дизеля вийшли середні 4.5 л. Дизель надійний, перевірений експлуатацією на Меганах та інших реношках. Сидіння передні мені здалися зручнішими за опелівські, більша бокова підтримка. Повний обігрів лобового скла, на відміну від зонального у Опеля та Пижа. Ходова за відчуттями така ж. Управління кліматом зручніше ніж опелівське (великі інформативні крутилки проти дрібнюсеньких у Опеля). Ззаду у Каджара - багаторичажка а не балка. Чи дає це реношці переваги - х.з. Треба порівнювати на "пральній дошці". Пиж рулиться в поворотах перфектно, але на поганій дорозі задок ненавантажений трохи кидає. Десь так може бути і у Опеля, але то треба перевіряти, бо і Сітроен і Пиж і Опель цю спільну платформу додатково налаштовують кожен на свій смак.

+4ОТВЕТИТЬ  
Vadim vit  

lionello, Дякую, досить розгорнута відповідь. До речі, той "росіянин" з ютуба, то мій земляк з Миколаєва)) і там мова йде про дорестайловий, але по "залізу" все те саме, за винятком матеріалів салону, якості збірки, та де яких елементів.

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Автор отзыва  

На одометрі - трохи більше 5000 км. За останні 2000 виключно містом витрати пального = 7.4 л/100 км.
Це трафік став трохи менш напруженим, в серйозні корки не потрапляю.

+1ОТВЕТИТЬ  
cabrio  

а за мiстом?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

cabrio, Ледве обкатаний десь після 2000 км пробігу їв 7-7.5 л якщо їхати 130-135 км/год по трасі. Якщо не повзти то менше 5.5 мабуть не буде. На свята перевірю на круїзі на 110 км/год.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Бориспіль - Решетилівка, 277 км. На постійному круїзі 120км/год, четверо дорослих в салоні.
Середня витрата пального: 6.1 л/100км. Дизель Вентус (КЛО).

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Півтора року моєму пижу і 22000 км на одометрі. 2 ТО. Питань до машинки жодних не додалося. В сильні морози заводиться без проблем. На ній приємно їздити, на ній хочеться їздити.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Майже 4 роки. На одометрі - 50 тис. км. (пандемія, війна, то ж їздив менше ніж зазвичай). Якихось питань до пижа не з'явилося. Хіба що не зовсім зрозумілий з самого першого дня алгоритм роботи автоматичного дальнього світла. Буває що раптом повертається у ручний режим (налаштування його в цей час блокуються) а потім знов чомусь починає працювати автоматом. Вже не на гарантії але поки що ТО роблю у офіціалів, є у них знижка на постгарантійні ТО. Влетів переднім колесом у серйозну яму. Пиж виявився міцним, лише сайлентблок вибило, довелося його замінити і диск трохи підрихтувати. Перевірка на стенді інших проблем на щастя не виявила. Середня витрата пального за весь пробіг - 7.2 л. На швидкості 90 км/год трасою витрачається приблизно 5 л/100 км. Годую бібіку в основному ДП+. Бісить що за сезон не можу витратити одну заправку омивайки скла. Програмне забезпечення оновлюю самостійно. Це дуже просто. Розташування керування круїз-контролем виявилося зручнішим, хоча спершу здавалося дивним.
За майже 4 роки не набридла. Щоразу сідаючи за кермо дивуюся наскільки мені в ній зручно та комфортно.
Що хотілося б вдосконалити чи апгрейднути саме на цій конкретній моделі і комплектації якби була така можливість?
- додатковий обігрів ніг водія
- більший планшет мультимедії як у новіших версіях
- можливо коробку АТ6 на АТ8 поміняти, просто щоб можливо ще економніше і плавніше було
- обігрів лобового у нижній зоні двірників додати. Не критично але трохи швидше очищувалося б від снігу/льоду
- камеру 360 замість псевдо-360
- кермо з комплектації GT. У нього трохи приємніший матеріал. Але то можна купити і встановити на СТО. Поки що обшив своє "екошкірою" з Алі. Так трохи краще тактильно і рідний матеріал збережеться як новий.
- зміна нахилу спинок задніх сидінь була б корисною, хоча тоді замість жорсткої полички потрібна була б шторка
- не завадила б фіксація для килимка переднього пасажира, як це зроблено для водія, бо постійно сповзає килимок і брудниться покриття підлоги

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Вересень 2023 р.
Автівці рівно 4 роки.
Прийшла біда звідки й не чекали. В дальній дорозі (600 км) ратово перегрівся двигун. І далі можна було лише повзти на швидкості 50 км/год, часто зупиняючись (у сутінках при температурі повітря +16 - рідше). Як і одразу сказали в телефонному режимі найближчі офіціали, то в результаті (вже в Києві через кілька днів на СТО визначили) виявилася помпа. Виявляється що на дволітровому дизелі цьому (але начебто тільки на дорестайлі) є така болячка у помп. У дорозі терміново потрапити до офіціалів у жодному з найближчих міст не вдалося: то нема вільного часу, то нема в Україні самої помпи. Як потім виявилося, помпа таки є, але або у офіціалів лише в зборі з комплектом заміни ГРМ (ніхто чомусь таку опцію не пропонував), або оригінал окремо але у неофіціалів у Києві, або таки не в Києві але не оригінал а аналог.
Тож майте на увазі. Можливо варто про всяк випадок купити та кинути в багажник хоча б неоригінальну дешеву помпу ніж потім в разі чого повзти до найближчого СТО а там чекати довго запчастину.

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Peugeot 3008: Курс евро
Курс евро

Победитель конкурса «Автомобиль года-2017» приехал и к нам без особой подготовки: с придирчивой подвеской, моноприводом и ценником не маленьким. И все же кроссовер способен привлечь немало покупателей

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Peugeot

Peugeot 308 2011 Peugeot 308 6.700$ 2011 127.000 км
Peugeot 308 2011 Peugeot 308 6.700$ 2011 127.000 км
Peugeot 208 2015 Peugeot 208 7.900$ 2015 132.000 км
смотреть все
объявления