Расход в городе: 7.5 л/100км, по трассе: 6.0 л/100км, средний: 6.5 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Відгуків про Пежо 3008 небагато, тому вирішив додати свій.
Давно хотів собі цей пижик - дуже вже подобався інтерєром, та і ззовні теж нічо так. Наперед скажу, що після того як купив, то почав помічати кльові дизайнерські елементи екстерєру і почав з часом ще більше подобатись цей пижик :).
Колір - білий перламутр + чорний дах і дзеркала - виглядає дуже круто.
Інтерьєр - дуже пристойні, можливо, найкращі в класі. всі матеріали прекрасної якості: на дверних картах є замінник шкіри (виглядає чудово) і м'які матеріали там, де вони і мають бути.
Дуже здивували різні деталі, про які ніхто не говорить, але це круто міняє відношення до марки французької, до якої ставляться з негативом. Приховувати не буду - також цим грішив, але це в минулому. Зазвичай обкладають французів ті, хто їх ніколи не мав - тепер я в цьому впевнився...
По деталям, які здивували:
- при русі назад деркала на кілька градусів опускаються, що дає побачити більше, що робиться позаду.
- радіус розвороту реально дуже маленький. там, де я на своєму минулому авто я дьоргався туди-назад, щоб розвернутись, то тут я просто за один маневр розвертаюсь - нереально крута штука.
- двері мають закривають повністю поріг до дна авто, і пороги не брудняться (на відміну від інших авто, де вони постійно брудні). за моїх 9000 км і ЖОДНОГО разу не мав брудних порогів - завжди чисті. + пластик високий на дверях від низу десь 20см - ніколи не паришся, що ти можеш подряпати двері об якісь сухі кущі (я часто зїджаю з асфальту і вважаю це дуже важливим фактором)
- авто дає підказки до будь-якій дрібниці - починаючи від того, що ключа в заведеному авто немає (key less) закінчуючи тим, що я маю перепочити (якщо довго їду) і до наступного ТО залишилось стільки-то км.
- навіть бачок для омивача має фільтр на горлишку! нікого такого не бачив.
- скрізь є підсвітки - бардачок, підлокітник, багажник і по салону купа лампочок.
- підлокітник просто як чорна дира! рука по лікоть влазить і...з охолодженням! влітку як їдеш, то холодна водичка завжди є під рукою.
- і ще купа всяких ніштяків, про які я не можу загадати зараз :)
По підвісці і їзді:
Підвіска жорсткувата (за це можна, мабуть скинути бал в оцінкі авто) і збита, але абсолютно не критично і мені таке ок, тому що машину не кренить на швидкості і тримається добре дороги. в повороти на 130 км/год без проблем. Двигун 2.0 дизель тяне дуже пристойно, на обгонах дуже легко розганяється і дуже кайфово обганяти в порівнянні з моїм минулим авто 125 к.с. Коробка - японська айсін - все дуже чітко, дуже подобається.
Відчуття в салоні:
Відчуття дуже приємні. звук динаміків пристойний - не хай-фай, звичайно, але достатньо з головою. Електронна приборка дуже подобається. Сидіння зручні - зацінив електрорегулювання - положення можна налаштувати під будь-кого... тепер, коли буду брати наступну тачку, то електрорегулювання буде маст хев, адже механічно регулюєш тільки вверх-вниз і наклон спинки... а тут в кількох варіантах подушку окремо, окремо спинку... короч, круто.
Світло: топчик, світить дуже далеко і бачиш реально все. довольний
Підсумок:
Я хотів саме allure і хоча вона була 850к, я трохи жмотився купляти таку тачку (розглядав спортедж), але коли я поїздив тиждень на ній, то ні грама не шкодую... порівнюючи зі спортеджом... так спортедж і рядом на валявся : по матеріалам, по дизайну інтерєра... навіть по комплектації, враховуючи, що і спортедж може дотягувати до ляма гривень, то на тому ціновому діапазоні пежо просто без шансів взуває пежо. Спортедж виграє за рахунок низького порогу входження по ціні.
Плюсы автомобиля:- Дуже багата і деталізована комплектація.
- Коробка і двигун: динаміка дуже пристойна.
- Матеріали.
- Дизайн.
- Багато приємних деталей, про які не говорять в оглядах.
Минусы автомобиля:- Шумоізоляція могла бути і краща - на 140 вже чути звук повітря доволі пристойно.
- Високий вхідний поріг по ціні, але потім порівнюючи комплектації з іншими авто в одному ціновому діапазоні - виявляєтсья не дорогою.
Совет покупателю:Якщо є гроші - однозначно рекомендую до покупки.
Кроссовер Peugeot 3008 Hybrid4 – единственный на сегодня полноприводный Peugeot. Французы все-таки представили версию с четырьмя ведущими колесами, но решили не заморачиваться с карданным валом и муфтами.