Модельный ряд Peugeot

Отзыв о Peugeot 3008 2019 года


Автомобиль: Peugeot 3008 2019 г.в., внедорожник, автоматическая коробка передач, Передний привод , пробег - 10000 км, двигатель - 2.0 turbo дизель, комплектация - Allure
Автор: Володимир (Украина, Львов)   28.09.2019
Расход в городе: 7.5 л/100км, по трассе: 6.0 л/100км, средний: 6.5 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Відгуків про Пежо 3008 небагато, тому вирішив додати свій.

Давно хотів собі цей пижик - дуже вже подобався інтерєром, та і ззовні теж нічо так. Наперед скажу, що після того як купив, то почав помічати кльові дизайнерські елементи екстерєру і почав з часом ще більше подобатись цей пижик :).

Колір - білий перламутр + чорний дах і дзеркала - виглядає дуже круто.

Інтерьєр - дуже пристойні, можливо, найкращі в класі. всі матеріали прекрасної якості: на дверних картах є замінник шкіри (виглядає чудово) і м'які матеріали там, де вони і мають бути.

Дуже здивували різні деталі, про які ніхто не говорить, але це круто міняє відношення до марки французької, до якої ставляться з негативом. Приховувати не буду - також цим грішив, але це в минулому. Зазвичай обкладають французів ті, хто їх ніколи не мав - тепер я в цьому впевнився...

По деталям, які здивували:

- при русі назад деркала на кілька градусів опускаються, що дає побачити більше, що робиться позаду.
- радіус розвороту реально дуже маленький. там, де я на своєму минулому авто я дьоргався туди-назад, щоб розвернутись, то тут я просто за один маневр розвертаюсь - нереально крута штука.
- двері мають закривають повністю поріг до дна авто, і пороги не брудняться (на відміну від інших авто, де вони постійно брудні). за моїх 9000 км і ЖОДНОГО разу не мав брудних порогів - завжди чисті. + пластик високий на дверях від низу десь 20см - ніколи не паришся, що ти можеш подряпати двері об якісь сухі кущі (я часто зїджаю з асфальту і вважаю це дуже важливим фактором)
- авто дає підказки до будь-якій дрібниці - починаючи від того, що ключа в заведеному авто немає (key less) закінчуючи тим, що я маю перепочити (якщо довго їду) і до наступного ТО залишилось стільки-то км.
- навіть бачок для омивача має фільтр на горлишку! нікого такого не бачив.
- скрізь є підсвітки - бардачок, підлокітник, багажник і по салону купа лампочок.
- підлокітник просто як чорна дира! рука по лікоть влазить і...з охолодженням! влітку як їдеш, то холодна водичка завжди є під рукою.
- і ще купа всяких ніштяків, про які я не можу загадати зараз :)

По підвісці і їзді:

Підвіска жорсткувата (за це можна, мабуть скинути бал в оцінкі авто) і збита, але абсолютно не критично і мені таке ок, тому що машину не кренить на швидкості і тримається добре дороги. в повороти на 130 км/год без проблем. Двигун 2.0 дизель тяне дуже пристойно, на обгонах дуже легко розганяється і дуже кайфово обганяти в порівнянні з моїм минулим авто 125 к.с. Коробка - японська айсін - все дуже чітко, дуже подобається.

Відчуття в салоні:

Відчуття дуже приємні. звук динаміків пристойний - не хай-фай, звичайно, але достатньо з головою. Електронна приборка дуже подобається. Сидіння зручні - зацінив електрорегулювання - положення можна налаштувати під будь-кого... тепер, коли буду брати наступну тачку, то електрорегулювання буде маст хев, адже механічно регулюєш тільки вверх-вниз і наклон спинки... а тут в кількох варіантах подушку окремо, окремо спинку... короч, круто.

Світло: топчик, світить дуже далеко і бачиш реально все. довольний

Підсумок:

Я хотів саме allure і хоча вона була 850к, я трохи жмотився купляти таку тачку (розглядав спортедж), але коли я поїздив тиждень на ній, то ні грама не шкодую... порівнюючи зі спортеджом... так спортедж і рядом на валявся : по матеріалам, по дизайну інтерєра... навіть по комплектації, враховуючи, що і спортедж може дотягувати до ляма гривень, то на тому ціновому діапазоні пежо просто без шансів взуває пежо. Спортедж виграє за рахунок низького порогу входження по ціні.

Плюсы автомобиля: - Дуже багата і деталізована комплектація. - Коробка і двигун: динаміка дуже пристойна. - Матеріали. - Дизайн. - Багато приємних деталей, про які не говорять в оглядах.

Минусы автомобиля: - Шумоізоляція могла бути і краща - на 140 вже чути звук повітря доволі пристойно. - Високий вхідний поріг по ціні, але потім порівнюючи комплектації з іншими авто в одному ціновому діапазоні - виявляєтсья не дорогою.

Совет покупателю: Якщо є гроші - однозначно рекомендую до покупки.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

tavrygan  

Класний відгук !

+3ОТВЕТИТЬ  
lionello  

Жорстка порівнюючи з чим? Наприклад Тігуан такий жорсткий, що Пиж після нього - як перина. Косовери які я тестив мають схожу жорсткість підвіски

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Peugeot 3008: Peugeot 3008. Повышение
Peugeot 3008. Повышение

Не прошло и месяца с момента официальной презентации нового поколения Peugeot 3008, как мы уже отправились на его первый тест-драйв в Италию. Как вы наверняка знаете, модель 3008 на рынке уже не один год, а если быть точным то с 2009. Но в народ, особенно у нас, этот автомобиль не пошел,

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Peugeot

Peugeot 508 2012 Peugeot 508 11.800$ 2012 151.000 км
Peugeot 207 2011 Peugeot 207 6.100$ 2011 143.000 км
Peugeot 208 2020 Peugeot 208 17.400$ 2020 28.000 км
смотреть все
объявления