Доброго дня автомобілісти. Трохи поїздивши на машині вдома і побувавши в далеких дорогах, вирішив написати відгук про свого залізного коня))). Ейфорія від покупки ще не пройшла, але старатимусь писати об'єктивно. Отже, машину купив 1 березня 2013 року в ОД. Вибирав цілий місяць, довго ходив по автосалонах, не міг визначатись, можливо через те, що до того володів ВАЗ 2109 (нємка) і ЗАЗ Ланос. Да, перед цим перечитав купу журналів, відгуків, тест-драйвів і ще безліч всього переслухав від своіх друзів, і зрозумів, що відштовхуватися треба від власного бюджета і обирати те що підходить тобі, бо як кажуть кожна жаба своє болото хвалить)). На той момент мав я 30 тис.дол.. Вибір за ці гроші - очі розбігаються, але досвід цієї зими показав, що треба мати щось височеньке, не бідно укомплектоване і бажано дизель. Обирав з-поміж ІХ 35, Спортедж, Куга, Корандо, Кайрон, Х-Трейл ну і 3008. Всі перелічені варіанти, крім 3008, відпали то через відсутність моделі взагалі, то треба було довго чекати, то не було такої комплектації і кольору, то грошей ссобака не вистачало. Ну і вирішив я купувати 3008 в середній комплектації, але менеджер, дай Бог йому здоров'я, запропонував модель в повній комплектації зі знижкою в 3 тис дол., але модель 2012 року випуску, яка була в Україні і не треба було чекати навіть тижня. Я вже був зрадів, але мені не вистачало 2 тис дол., бо вона коштувала разом із оформленням 32 тис. дол., прийшлося позичати в друзів, бо з кредитами не хотів морочитися.
Через три дня я її забрав. Зразу трохи не звично було вжитися разом із роботом, але це все пройшло до кінця тижня. Спочатку я ловив моменти коли машина переключалася вверх і трохи зменшував зусилля на педаль газу, щоб не було клювів, але потім про це забув, та й машина перестала клювати носом, зараз таке може відбуватися лише при переході з 2 на 1 передачу. А так робот переключає предачі плавно і комфортно, наче ви їдете на автоматі. Зимою на педаль газу треба натискати не сильно, бо буде пробуксовка, якої слід уникати якщо хочете щоб машина служила довго. Взагалі, коли були сніги, я нею ніразу ніде не застряг, ну звісно я не їхав нею стрім голов через конкретне бездоріжжя, але по тих дорогах де їздять усі, і я проїжджав і ні разу не сідав на живіт. Кліренс в 3008 достойний, за моїми вимірами в різних місцях від 180 до 205 мм, але в місцях, де кріпляться амортизатори - 158 мм.
Коли я обирав 3008, то мене дуже вабили цифри розходу пального, але трохи лякав об'єм двигуна, думав що буде мало. Мої сумніви не справдилися, динаміки і потужності цьому автомобілю вистачає з головою, а якщо ще й часто перемикати передачі в ручному режимі РКПП, тог це - ракета а не машина, але й розхід буде теж відповідний, бо казок не буває. Отже, двигун 1.6 e-HDI FAP має 110 к.с. це наче і маловато, але крутний момент в цього двигуна аж 270 Нм/хв, який дає Пижику паровозну тягу уже з 1750 об/хв. Короче за динаміку авто можна не переживате.Тепер розкажу про розхід. Хай там що офіціали не кажуть, але таких цифр як в паспорті немає. Я їжджу нормально, в межах правил, буває трохи поганяю. Зимою старт-стоп виключав і розхід збільшувався майже на літр, зараз іжджу із включеним старт-стоп і маю такі цифри:
- траса - 4.4 л, в мене 5.0 л;
- змішаний - 4.9 л, в мене 5.6 л;
- місто - 5.8, в мене 6.5 - 6.8 л;
Ходова спочатку показалась жорсткою, але потім пом'якшала, чи то я привик, чи то машина обкаталась не знаю. По тех. характеристиках предні колеса мають бути накачані до 2.5 атмосфер, а задні до 2.3. А я зробив по своєму, передні 2.3, а задні 2.1і ви знаєте ефект помітний, машина стала м'якшою. В поворотах є трохи крени, а ле вцілому машина управляється як легкова. На швидкості руль стає важче крутити, що полегшує маневрування. Звичайно це не БМВ, але й не якась тарабайка яку ти ловиш на дорозі, а її звідти зносить, на нерівностях вона підстрибує як козлик, а в поворотах такі крени, наче ти зараз маєш перевернутися. Цього всього в цій машині немає.
Взагалі, машина дарує комфорт пасажирам і насолоду від їзди водієві. Нещодавно повернувся з Криму, в одну сторону приблизно 1200 км і мені на цю відстань майже вистачало повного бака солярки (60 л), що дуже приємно для мене і мого гаманця. В салоні було 4 пасажири і повний багажник всього всього. В дорозі спина неболіла, бо сидіння класні, хоч і бокова підтримка не дуже сильно виражена. Ще подобається висока посадка і салон в цілому, він мені нагадує (трохи схожий на картинках) салон Ауді Р8. Окреме спасибі дизайнерам та інженерам за виїжджаючий прозорий дисплей перед лобовим склом, на який виводиться деяка інфа і швидкість руху, не відволікає і в далекій дорозі не втомлює. Ще подобається підрульові пелюстки перемикання передач - дуже удобна штука, теж не потрібно відволікатись, а ще вона приносить задоволення, коли жмеш на них і відразу прискорюєшся. А от від панорамного даху мені ні холодно ні жарко, хоча пасарижири від нього в захваті, особлив в ясну і зіряну ніч. Багажник в машини великий, а якщо розкласти задній ряд сидінь, то вийде рівна поверхня, а якщо ще й переднє пасажирське сидіння посунути максимально вперед, то можна великогабарити перевезти. Трансформація салону проходить легко, як із салону так із багажника. Ах да, багажник можна робити дворівневий.
Мабуть все що хотів висловив, за помилки прошу пробачення.
Плюсы автомобиля:Економічність.
Дизайн.
Двигун.
Минусы автомобиля:Гумові коврики в салон - не купуйте в ОД.
Склоочисники залишають трохи великоваті площі неочищеними.
При низьких і високих температурах скрипить передня панель.
Совет покупателю:Зробіть тест-драйв, і якщо вам сподобалось - купуйте.
В Украине Peugeot 3008 дебютировал в середине прошлого года, поэтому еще не успел примелькаться на наших улицах. Чтобы проверить машину в дальней дороге, мы отправились в пробег по Западной Украине.