Модельный ряд Peugeot

Отзыв о Peugeot 3008 2012 года


Peugeot 3008 2012
Автомобиль: Peugeot 3008 2012 г.в., минивэн, роботизированная коробка передач, Передний привод , пробег - 5000 км, двигатель - 1.6 turbo дизель, комплектация - Active
Автор: Максим (Украина, Винница)   19.02.2013
Peugeot 3008 2012 фото $iPeugeot 3008 2012 фото $iPeugeot 3008 2012 фото $iPeugeot 3008 2012 фото $iPeugeot 3008 2012 фото $i
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Здраствуйте. Хочу написати і я свій відгук про це мале "чудо". Хоча пробіг ще зовсім малий (4 950 км), але певні знання і враження про машину уже склалися. Тай небагато відгуків на сайті є про цей автомобіль, а людей то цікавить, що це за машина, як вона їздить, який розхід і т.д.... Відгук пишу перший раз і можу щось забути, тому якщо є якісь питання можете писати їх нижче буду відповідати. взагалі я ніколи не думав, що стану власником даного автомобіля. Перед цим володів ВАЗ 2109 і ЗАЗ Ланос, катався за кермом і як пасажир на батьковиних ВАЗ "нива", Тойота Камрі 2008 і 2011, з друзями на Пассаті Б7 і Ланд Крузері 200 2012, так що якісь уявлення про машини маю. Машину купував не сам собі, це був подарунок від батьків. Вони їздили по салонах і тут дзвонять до мене і кажуть, що нам дуже сподобався Пежо 3008. Я їм сказав щоб без мене не купували, хотів поїздити з ними і подивитись на ще можливі варіанти. Але батьки встановили умови: дизель, вищий за середній кліренс, до 30 тис. у.о. І почались наші пошуки. Спочатку глянули на КІА Спортедж 1.7 дизель, машина непогана, але ж бідна комплектація, тому цей варіант відпав. У ФВ дивився і на Гольф і на Джету. Гольф в схожій комплектації із Пежо коштував однаково, але Пежо за ті ж самі гроші був більший, а Джета десь на 1.5 тис. у.о. дорожче і на механічній КПП, тому теж нажаль ні. Останній варіант який я переглянув і зробив тест-драйв - це був Форд Куга 2.0 турбодизель МКПП. Він коштував теж майже так само, але механіка і дуже жорстка підвіска. Отже, їдимо в салон Пежо проходимо ще раз берем тест-драйв і я вирішую брати те, що пропонували одразу батьки, хоча сам ще сумнівався так як тест-драйв це їзда по парковці салону. Цей Пежо 3008 був у комплектації "Актів"+17 диски і пакет Оглядовість. за все це з нас хотіли 248 000 грн, але ми попросили знижку і нам скинули 8 000 грн, і ця ціна була такою, як на їх офіційному сайті. В салоні замовив парктроніки, сигналізацію і гумові коврики. Найбільше не задоволений задніми гумовими ковриками, так як їх там не два, а він один суцільний, та щей без вигинів по краях і як на мене менший ніж потрібно. Тому коли рухаєшся по горбкам і схилам частина води попадає на войлок. Дану проблему я вирішив так: купив войлок і вирізав його так, щоб края войлока були більшими за края гумового коврика і поставив їх під гумовий коврик, потім періочично витягую їх для миття і сушіння. Ну і тепер про головне:

1. 1.6 турбо e-HDI 112 к.с. на перший погляд здається, що їх мало, але це не так. Сам робот підштовхує вас до неспішної їзди, але якщо ви не звикли до цього, то робот з часом підстраюється під стиль їзди водія. Від нуля і до 50 км/год машина розгін бере довше, але після 50 км/год уже відчувається, що у тебе є турбіна і ти розганяєшся як ракета. У мене на трасі при обгонах проблем не виникає взагалі, і це при тому що я не переходжу в ручний режим (доречі є підрульові пелюстки, якими дуже удобно користуватись) і тим більше в спортивний. Тому динаміки думаю вистачить усім. Ще одне застереження - швидкість набираєть не заметно і вона взагалі не відчувається, я уже кілька разів попадав на ДАІ через перевищення.

2. 6 ступінчастий робот іде тут не з двома зчепленнями як на ФВ, а з одним, тому він дешевший в обслуговувані і як деякі пишуть в інеті що надійніший. Спеціально для 3008 його конструкцію посилили, тобто він трохи не такий як на 308 чи С4. Мене лякали, що в нього немає плавності, що він смикається при перемиканнях передач. Одразу це дійсно було так, але потім я зрозумів, що в момент перемикання передач треба трохи забирати ногу із педалі газу і тоді машина не смикається, а їде плавно як на автоматі. Тепер мені здається, що я уже так і не роблю, але машина їде плавно, я уже й і не пам'ятаю коли це машина дьоргалася б. Поки що з роботом тьфу тьфу тьфу ніяких проблем.

3. Підвіска як на мене в міру жорстка, в міру м'яка. Звичайно це не батькова Камрі, коли ти пливеш по дорозі як на кораблю, але і не жорсткий як Пассат Б6. В поворотах траекторію руху тримає (пробував до 120 км/год). Дорогу тримає теж добре, хоча я більше 130 км/год на ній ще не їхав. Якщо вимкнена музика, то при їзді по ямах, від підвіскм йде такий звук, наче вона розсипається, це трохи неприємно.

4.Тепер перейдемо до іншого. Розхід пального: в місті 6.3 л на 100 км, по трасі 4.7 л на 100 км (при їзді до 120 км/год). Середній розхід пального по б/к за весь пробіг 5.4 л. І це при том, що була зима, були часті прогріви, клімат-контроль ніколи не вимикався. Щодо клімат-контролю, то він справляється зі своїми обов'язками на всі 100%. Лише в Карпатах при - 24 машина прогрівалась хвилин зо 20, а тоді в салоні було тепло, хоча температура двигуна була лише 70 градусів. Шумоїзоляція тут теж чудова, я двигуна не чую, коли він добре прогріється, вібрації присутні хіба що при пускові двигуна, якщо чесно то навіть неочікував такого від франц. авто. Також непогана штатна аудіосистема, звучання приємне. Кліренс 200 мм, сам міряв, а біля коліс, де кріпляться амортизатори кліренс становить 165 мм. Днище рівне, усе під ним сховане. На кузов дали 12 річну гарантію. Масло двигун споживає в нормі. Маса автомобіля 1.5 тонн в купі із 6 подушками я думаю машина має бути безпечною. Багажник великий, можна робити 2-ох рівневий, коли складаєш спинки заднього сидіння, то підлога стає рівною.

Взагалі то я машиною задоволений. Якщо є якісь, питання пишіть нижче в коментарях.

Плюсы автомобиля: Економічність. Універсальність. Великий кліренс.

Минусы автомобиля: Гумові коврики, які втюхують дилери. Великі передні і задні звіси.

Совет покупателю: Пройдіть нормальний тест-драйв і ви все зрозумієте.

Через 3 мес. и 1 дней Максим дописал: Вчора проходив ТО 1 так як на одометрі було уже 10 275. ТО проходив в Одесі. Спочатку зателефонував і попередньо записався, мені сказали, що проведуть заміну масла і масляного фільтра, ну і діагностика, за все це треба було б заплатити 600 - 700 грн, як сказали по телефону. Але приїжджаю я на СТО. а там мені кажуть про ціну в 1400 грн, питаю їх чому така різниця - кажуть, що ще будуть проводити заміну повітряного фільтра і фільтра салону. Все зробили начебто нормально, я сам був біля майстра і за всім спостерігав. Також попросив на сервісі перевірити роботу переднього парктроніка, бо під час їзди міг сигналити про перешкоду, якої і близько не було. Так як парктроніки я дозамовляв, і вони ішли не із заводу, то у Вінниці під час установки їх просто переплутали місцями, і поставили правий на ліву сторону, а лівий - навпаки. Зараз зробили все гуд: ніяких безпідставних сигналів, все по ділу. По машині механік сказав, що все в нормі, нічого не відбилось, нічого не відкрутилось, нічого не поломалось, тьфу тьфу тьфу. Середній розхід і по бортовику і по чекам 5.6 л, в Одесі - 6.6л - 7л, навіть не знаю чому бувають різні цифри при однакових умовах і паливі. Менеджер в салоні сказав, що якби у нас соляра була європейської якості, то і розхід був би по паспорту))

Через 3 мес. и 1 дней Максим дописал: Чуть не забув. Хотілося б відмітити коректну роботу датчика дощу. Перед Одесою попав під дощ і вирішив перший раз випробувати датчик дощу в роботі - все гуд: сильніший дощ - швидші рухи склоочисника, слабший дощ - склоочисники працюють повільніше. Був дуже приємно здивований, так як до того сам обирав режими їх роботи, так як думав, шо датчик дочу буде жити своїм життям, як багато хто пише.

Через 8 мес. и 28 дней Максим дописал: 13.11.2013 пройшов ТО №2 (20 000 км) в ОД в місті Вінниця. ТО коштувало 2 246 грн, замінили всі фільтри (масляний, повітряний, паливний і фільтр салону), 4 л масла, ну і діагностика. Під час виконання роботи був присутній біля майстра щоб бачити все на власні очі, чи запчастини нові ставлять чи б/у, а то всяке може бути... По ходовій все ок, лише передні тормозні колодки стерлись процентів так на 60, а задні майже як нові, причину майстер пояснив в тому, що найбільше під час гальмування навантаження припадає на передні колодки, а задні вступають в дію лише при різкому гальмуванні або під час повної загрузки машии (5 чоловік + багаж), але сказав, що на 50 тисяч км передні треба буде міняти. Ще мене здивувало те, що після проведення всіх робіт майстер віддав мені замінені деталі, цього в Одесі не робили, а ще слід відзначити, що в Одесі, вартість проведення робіт трохи дешевша ніж у Вінниці. Щодо самої машини - то політ чудовий. Був лише випадок, коли я не їздив машиною три тижні і як наслідок розрядженний аккумулятор, але нервуватися не слід година підзарядки, поворт ключа і можна знову їхати, машина завелася як нова. Розхід по місту - 6.6 л, по трасі 5 л, змішаний 5.5 л. За цей час експериментував із тиском в шинах. По пакспорту в передніх колесах має бути 2.5, а в задніх 2.3. Я спускав до 2 на всіх колесах і хочу скзати що це кардинально ситуації не змінило, машинка просто перестала замічати маленькі ямки і камінчики на дорозі, а от управління стало гіршим в рази, особливо при проходженні поворотів, так що я повернув тиск до рекомендованих.

Через 25 мес. и 2 дней Максим дописал: Пройшов ТО № 5. Замінив праву шарову, і одну лампу ближнього світла. Шарова коштувала - 530 грн, лампочка - 40 грн. На днях згоріла лампа денних ходових вогнів, ціна питання приблизно 500 грн, не розумію чого так дорого.Десь читав, що проблеми з лампочками в ПСА то є "дитяча хвороба", якщо хто-небудь знає як дану проблему вирішити - пишіть в коментах, буду дуже вдячний. Поки що все, пробіг 52 770 км, середній розхід 6л.

Через 45 мес. и 15 дней Максим дописал: Здраствуйте. Проїхав 100 000 км. Окрім ТО нічого не робив. Поки що французам Респект. На днях зроблю ТО і проведу заміну реміня генератора з 2 роликами, без натяжних механізмів. Ціна питання разом з ТО (фільтри салону, палива, масла, повітряний фільтр, 4 л масла плюс робота на гаражі) приблизно 2500 гривень.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

roachic  

Ви з Вінниці? Чому ж тоді номера одеські..

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

тому що я навчаюся в Одесі і там прописаний, а оформляв машинку у Вінницькому МРЕО де сказали що зняти з обліку машину можна будь-де, а поставити лише за місцем прописки.

+2ОТВЕТИТЬ  
Па-вел  

При переключении лепестками нужно переходить в ручной режим или необязательно? По себе помню, когда на автомате ездил и нужно было принудительно переключить на нижнюю, не всегда вспоминал обратно переключить на автомат.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

на ручний режим переходити не треба, просто жмете на пелюстки і все.

ОТВЕТИТЬ  
amg111  

Проехал на 3008 14тыс км. Многие хвалятся смешным расходом .Расход в городе 8.5-9литров дизеля. Трасса меньше 5.9 не показывает. Это при езде до 130 км в час. Коробка робот- полное гавно.При переключении провалы. Передние суппорта стучат. Оборвало ремень генератора. Поменяли по гарантии. Сказали что перекривило нижний ролик.Болячка этой модели.

+1-3ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Сьогодні їхав на Одесу, всю дорогу ішов дощ та ще й туман був, але я тримав швидкість 130-140 км/год, благо дорога від Умані чудова,проїхавши 350 км я спалив 22 л і того в мене вийшло 6.2 л на 100 км, це при тому, що всю дорогу був ввімкнений клімат і склоочисники із світлом в придачу)), були і часті різкі прискорення. Так що по якій причині у Вас такі витрати пального я не знаю, можливо ДП погане. В місті в мене теж менші цифри 6-7л на 100км і це без роботи системи старт/стоп, із постійно вкл кліматом. З роботом я теж проблем не маю, немає ніяких провалів, чи то я до нього чи то він до мене звик я не знаю, перемикання відбувається при 2000-2300 тис.об. Коли треба різко прискоритись натискаю на підрульових пелюстках нижчу передачу і все - машина ракета. І болячки слава Богу, тьфу тьфу в мене не має. Може Вам не пощастило, навіть не знаю, машину виробляють в Сошо в Франції так що не повинно. Удачі Вам, все наладиться.

+1ОТВЕТИТЬ  
Стус  

За полтора года прошел 40 тыщ., без особых проблем. ТО будет дешевле, если этим процессом управлять, изучив сервиз-книжку и периодичность замены расходников (топливный, воздушный, салона), настоятельно рекомендовать не навязывать их замену каждые 10 т. км. Расход реальный, от 4,5 до 6.2. нашего эвро-дизеля.

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 3
Peter-design  

У меня такая-же! Робот не дергает вообще. Не понимаю, о чем пишут. Согласен, что по трассе идет СУПЕР без малейшего напряга даже на горку. Согласен, что скорость в этой машине не воспринимается. поскольку двигателя НЕ СЛЫШНООО! Даже на 150-ти... ПЕрвая машина, в которой кайфуешь при нажатии на педаль газа! Напрягают только внезапно появляющиеся и исчезающие скрипы торпеды. Думаю, если бы салон был так-же сбит как в Фольксе, то Пыж стоил бы от 40 кусков минимум.

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Стус  

ПЕрвая машина, в которой кайфуешь при нажатии на педаль газа! Этот момент нужно уточнять потому как для меня аналогичный момент случается при нажатии газа, например, на БМВ М6, моего дальнего родственничка. Лично, я кайфую в двойне, в первую очередь от цены на наши авто, от расхода топлива, от сервисных цен, от наличия в моем Пежо, почти тех же прибомбасов что и на бимере ну и еще много от чего. Хотя вот лампочка перегоревшая в ходовых огнях, за 500 гривен, как-то огорчила. Приладил светодиодную и ничего, светит даже ярче.G4 5050 SMD 30-светодиодная лампа белого света для автомобилей лампы (DC 12V)или так http://ultimarket.org/ru/product-387558/g4-5050-smd-30-led-white-light-bulb-for-car-lamps-dc-12v

+2-1ОТВЕТИТЬ  
guddi  

доброго дня ,хотел узнать бы как свет у машины особенно ночью в дождь?

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Здраствуйте. Свет у машины очень хороший, все как на ладони, хоть у меня он обычный + протитуманки, а если взять с поворотными линзами думаю будет еще лучше. В дождь ситуация почти не меняется

ОТВЕТИТЬ  
Slavik0080  

Какое топливо льёте ?У меня при 120км/ч 5.5-6 литров,но никак не 5.Пробег 10 тыс.Может ещё уменьшиться,хез.Город накатом 6-6,5.

ОТВЕТИТЬ  
Dmytro Prontenko  

Slavik0080, 2012 г.в. 1,6 ehdi, при 120 км/ч меньше 6,5 по трассе не выходит уже около 2-х лет, в городе (Киеве), меньше 8-8,5 ну никак. Заправлялся и на ОККО пульсом, и на воге мустангом +. Расход у машины сумасшедший. И да, пробег 24 тысяч.

+2ОТВЕТИТЬ  
Slavik0080  

Dmytro Prontenko, 6,5 по трассе при 120км/ч,много как-то.. однозначно много.По городу,в мороз у меня тоже около 8 литров.Пробег 48тыс.И да,что я ещё заметил:машина после 40 тыс стала гораздо резвее.

ОТВЕТИТЬ  
Андрей Заграбчук  

парктроніки немогли перепутати мисцями, так як, абсолютно немае ризници в самых датчиках, е ризниця в проводах , ну при цьому якщо в тебе помеха з права то парктроник показувавби злива. а притому всьому в тебе лиш звукове пидтвердженння помехи визуальне видсутне автомобили,
(( переплутали місцями, і поставили правий на ліву сторону, а лівий - навпаки -НЕМОГЛИ ЦЕ РОЗВОДНЯКИ))

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Peugeot 3008: Эталоны практичности
Эталоны практичности

Каким вы представляете себе практичный автомобиль? Безусловно, он должен быть вместительным, комфортным, недорогим и – в духе времени – экономичным. Сегодня у нас на тесте сразу две такие машины. В чем их сильные и слабые стороны? Попробуем разобраться.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Peugeot

Peugeot 308 2011 Peugeot 308 6.700$ 2011 127.000 км
Peugeot 308 2011 Peugeot 308 6.700$ 2011 127.000 км
Peugeot 208 2015 Peugeot 208 7.900$ 2015 132.000 км
Peugeot 508 2012 Peugeot 508 9.600$ 2012 151.000 км
смотреть все
объявления